본문 바로가기

맨끝에 스터디룸/GMP English Study

[08.06-07] The One-Backstreet Boys


The One 당신을 위한 단 한 사람
-Backstreet Boys

I guess you were lost 
when I met you.
Still there were tears 
in your eyes.
So out of trust and I knew
No more than mysteries and lies.

내가 당신을 만났을 때
당신은 길을 잃은 것처럼 보였어요.
당신의 두 분엔
여전히 눈물이 고여 있었죠.
아무런 믿음도 없었죠. 난 알았어요.
비밀스러움과 거짓뿐이라는 걸.

There you are, wild and free
Reachin' out like you needed me.
A helping hand to make it right.
I am holding you 
all through the night.

당신은 순수하고 자유로웠죠.
마치 내가 필요한 듯 손을 뻗었어요.
모든 상황을 바로잡아 줄
도움의 손길이었죠.
난 당신을 밤새도록 꼭 안고 있네요.

*Chorus 후렴
I'll be the one.
I'll be the one
Who will make 
all your sorrows undone.
I'll be the light. 
I'll be the light
When you feel like 
there's nowhere to run.
I'll be the one
To hold you and make sure that 
you'll be alright.

내가 바로 그 사람이 되어 줄게요.
당신의 모든 슬픔을 다 사라져 버리게
해줄 단 한 사람.
내가 빛이 되어 줄게요.
내가 그 사람이 되어 줄게요.
당신을 안아 주고, 당신이 잘 지낼 수 있게
지켜 줄 단 한 사람.

Cuz my faith is gone
And I want to take you 
From darkness to light.

나의 믿음이 다 사라져 버렸기 때문에
난 당신을 어둠에서 빛으로
이끌어 내고 싶어요.

There you are, wild and free
Reachin' out like 
you needed me.
A helping hand to make it right.
I am holding you 
all through the night.

당신은 순수하고 자유로웠죠.
마치 내가 필요한 듯 손을 뻗었어요.
모든 상황을 바로잡아 줄
도움의 손길이었죠.
난 당신을 밤새도록 꼭 안고 있네요.

*Chorus 후렴

You need me like I need you.
We can share our dreams 
comin' true.
I can show you 
what true love means.
Just take me hand, baby please.

내가 당신을 원하는 것처럼
당신도 나를 원하고 있어요.
우린 서로 꿈을 나누고
함께 이뤄 낼 수 있어요.
난 당신에게 진실한 사랑을
보여 줄 수 있어요.
그냥 내 손을 잡기만 하면 돼요.
그대여.

I'll be the one.
I'll be the light
Where you can run.
To make it alright
I'll be the one.
I'll be the light
Where you can run.

내가 당신의 사람이 되어 줄게여ㅛ.
내가 당신이 달려올 수 있는
빛이 되어 줄게요.
모든 걸 바로잡을 수 있는
그 사람이 되어 줄게요.
내가 당신이 달려올 수  있는
빛이 되어 줄게요.

*Repeat 반복

[출처 : 굿모닝팝스 2015 AUGUST]
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡