본문 바로가기

맨끝에 스터디룸/GMP English Study

[08.11-13] Ghost-Ella Henderson


Ghost 환영
-Ella Henderson

*Chorus 후렴
I keep going to the river to pray,
'Cause I need something 
that can wash all the pain
And at most I'm sleeping 
all these demons away,
But your ghost, the ghost of you,
It keeps me awake.

난 기도를 하러 계속 강으로 가요.
아픔을 씻어 낼 수 있는 뭔가가 필요해서요.
난 기껏해야 잠으로 그 모든 악령을
쫒으려 하죠.
하지만 당신의 환영이, 당신의 환영이,
날 계속 깨어 있네 하네요.

My friends had you figured out.
Yeah, they saw what's inside of you.
You tried hiding another you,
But your evil was coming through.

내 친구들은 당신을 다 파악했었죠.
그래요, 그들은 당신의 내면을 보았어요.
당신은 당신의 또 다른 모습을 숨기려 했죠.
하지만 당신의 사악함이 드러나고 있었죠.

These guys sitting on the wall,
They watch every move I make.
Bright light living in the shade.
Your cold heart makes my spirit shake.

벽에 눈들이 달려 있네요.
나의 모든 움직임을 바라보고 있죠.
밝은 빛이 그늘진 곳에 살고 있어요.
당신의 차가운 마음이 내 영혼을 떨리게 하네요.

I had to go through hell 
to prove I'm not insane.
Had to meet the devil 
just to know his name,
And that's when my love was burning.
Yeah, it's still burning.

내가 제정신이라는 걸 증명하기 위해
지옥을 지나쳐야 했어요.
단지 그의 이름을 알기 위해
악마를 만나야 했어요.
그땐 내 사랑이 타오르고 있을 때였죠.
그래요, 그 사랑은 지금도 타오르고 있어요.

*Chorus 후렴 (×2)

Each time that I think you go,
I turn around and 
you're creeping in,
And I let you under my skin,
'Cause I love living innocent.

당신이 떠난다고 생각할 때마다,
돌아보면, 당신이 다시 기어 들어오고 있죠.
당신이 내 마음을 괴롭혀도
상관하지 않겠어요.
난 순수하게 살고 싶으니까요.

Oh, you never told me
True love was going to hurt.
True pain I don't deserve.
Truth is that I never learn.

오, 당신은 한 번도 내게 말해 주지 않았죠.
진정한 사랑이 상처를 줄 거라는 걸.
진정한 고통, 난 그 고통을 받을만하지 않아요.
진실은 내가 결코 배운 적이 없다는 거죠.

*Chorus 후렴

[출처 : 굿모닝팝스 2014 Aug]
+++++++++++++++++++++++++++++++++