본문 바로가기

맨끝에 스터디룸/GMP English Study

[06.01-02] Rosanna-Toto

Rosanna 로잔나
-Toto

All I want to do when I wake up 
In the morning is see your eyes,
Rosanna, Rosanna.
I never thought that a girl like you 
Could ever care for me, Rosanna.

아침에 일어났을 때 내가 원하는 건
그저 당신의 눈을 바라보는 거예요.
로잔나, 로잔나.
당신 같은 여자가 날 사랑해 줄 거라고
생각조차 해본 적 없어요, 로잔나.

All I want to do in the middle 
Of the evening is hold you tight,
Rosanna, Rosanna.
I didn't know you were looking for 
More than I could ever be.

한밤중에 내가 원하는 건
그저 당신을 꼭 껴안는 거예요.
로잔나, 로잔나.
당신이 나보다 더 나은 사람을
찾고 있었다는 걸 난 몰랐어요.

Not quite a year 
Since she went away, 
Rosanna, yeah.
Now she's gone and 
I have to say.

그녀가 내 곁을 떠난 지
일 년이 채 되지 않았네요, 로잔나.
이제 그녀는 떠났고, 이 말을 해야겠어요.

*Chorus 후렴
Meet you all the way, 
Meet you all the way,
Rosanna, yeah. 
Meet you all the way, 
Meet you all the way, 
Rosanna, yeah.

내가 당신에게로 가겠어요.
당신을 만나러 가겠어요, 로잔나.
내가 당신에게로 가겠어요.
당신을 만나러 가겠어요. 로잔나.

I can see your face still shining 
Through the window on the other side,
Rosanna, Rosanna.
I didn't know that a girl like you 
Could make me feel so sad, 
Rosanna.

아직도 창문 밖으로
당신의 빛나는 얼굴이 보이네요.
로잔나, 로잔나.
당신 같은 여자가 날 이렇게
슬프게 할 줄 정말 몰랐어요, 로잔나.

All I want to tell you is now 
You'll never ever have to compromise,
Rosanna, Rosanna.
I never thought that losing you 
Could ever hurt so bad.

지금 내가 당신에게 하고픈 말은
당신이 결코 양보해야 할 일은
없을 거란 거예요.
로잔나, 로잔나.
당신을 잃는다는 게 이렇게
마음이 아픈 건지 결코 생각조차 못했어요.

Not quite a year 
Since she went away, 
Rosanna, yeah.
Now she's gone and 
I have to say.

그너가 내 곁을 떠난 지
일 년도 채 되지 않았네요, 로잔나.
이제 그녀는 떠났고, 이 말을 해야겠어요.

*Chorus 후렴

*Repeat 반복

[출처 : 굿모닝팝스 2015 JUNE]
+++++++++++++++++++++++++++++++++