본문 바로가기

맨끝에 스터디룸/GMP English Study

[11.04-06] Falling In Love At A Coffee Shop-Landon Pigg

Falling In Love At A Coffee Shop 커피숍에서 사랑에 빠지다
-Landon Pigg

I think that possibly
Maybe I'm falling for you.
Yes, there's a chance that 
I've fallen quite hard over you.

아마도 어쩌면
난 당신과 사랑에 빠진 것 같아요.
그래요, 내가 당신에게 
푹 빠져 있는 것일지도 몰라요.

I've seen the paths 
That your eyes wander down. 
I wanna come, too.

당신의 눈동자가 헤매던
그 길을 보았어요.
나도 함께 가고 싶어요.

I think that possibly
Maybe I'm falling for you.
No one understands me quite 
like you do,
Through all of the shadowy 
corners of me.

아마도 어쩌면 
난 당신과 사랑에 빠진 것 같아요.
당신처럼 날 이해해 준 사람은
아무도 없었어요.
내 모든 어두운 그림자를 당신은 받아 주었죠.

I never knew just what it was
About this old coffee shop I love so much
All of the while I never knew.

왜 그랬는지 전혀 알지 못했어요.
이 오래된 커피숍을 내가 왜 그리 좋아하는지.
그 시간 동안, 난 전혀 깨닫지 못했어요.

I never knew 
just what it was about
This old coffee shop 
I love so much.
All of the while, I never knew.

왜 그랬는지 전혀 알지 못했어요.
이 오래된 커피숍을 내가 왜 그리 좋아하는지.
그 시간 동안, 난 전혀 깨닫지 못했어요.

I think that possibly
Maybe I'm falling for you.
Yes, there's a chance that 
I've fallen quite hard over you.

아마도 어쩌면 
난 당신과 사랑에 빠진 것 같아요.
그래요, 내가 당신에게
푹 빠져 있는 것일지도 몰라요.

I've seen the waters 
That make your eyes shine. 
Now I'm shining too.

당신의 눈동자를 빛나게 해주는
그 눈물을 보았어요.
이제 나도 빛나고 있네요.

Because, Oh, 
Because I've fallen quite hard over over you.

왜냐면,
왜냐하면 내가 당신에게 푹 빠져 있으니까요.

If I didn't know you, 
I'd rather not know.
If I couldn't have you, 
I'd rather be alone.

당신을 모른다면,
차라리 모르는 편이 더 나아요.
당신과 함께할 수 없다면,
차라리 혼자인 게 더 나아요.

I never knew 
just what it was about
This old coffee shop 
I love so much.
All of the while, I never knew.

왜 그랬는지 전혀 알지 못했어요.
이 오래된 커피숍을 내가 왜 그리 좋아하는지.
그 시간 동안, 난 전혀 깨닫지 못했어요.

*Repeat 반복

[출처 : 굿모닝팝스 2013 November]
+++++++++++++++++++++++++++++++++